sakit .. :'(

19 Feb

ya ampun gue cape banget kalo harus kayak gini mulu …

dia gak tau apa yah kalo gue sayang banget sama dia, gue gak bisa ngelupain dia ,,

coba aja waktu bisa gue putar , gue kangen dia ..

gue kangen dia yang dulu …

gue sayang sama lu ,,, !!

kenapa lu harus pergi ninggalin gue dan sekarang lu udah pindah hati …

semudah itukah lu ngelupain gue ,, !! 😥 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: